Zapomenuté heslo | Registrace Přihlášení:
AGROMONT Vimperk spol. s r.o. / Reklamační řád
Kategorie

Reklamační řád

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen po převzetí zboží toto prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Existující vady a poškození je kupující povinen neprodleně oznámit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme! Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 7. Obchodních podmínek.

 

Jak postupovat:

V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže:

a)   Zašlete výrobek na adresu - "AGROMONT VIMPERK spol. s r.o., Bohumilice 88, 384 81 Čkyně" spolu s písemným dokladem, ve kterém uveďte důvod reklamace. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy se snažte zabalit produkt do původního obalu tak, aby nedošlo při jeho přepravě ke znehodnocení, poškrábání, popsání, k polepení atd. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

b)   Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

c)   Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

d)  Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

e)  Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v záručním listu.

f)   U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

g)  O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici zboží a termínu doručení.

 

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Reklamace zásilky je možná do 7 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

 

Kontakt

AGROMONT Vimperk spol. s r.o.
Bohumilice 88, 384 81 Čkyně
Telefon: +420 388 423 143
E-mail: mailto:eshop@agromont.cz

Odebírání novinek

MajorShop

Myspace Twitter G+ Facebook